• Աշխատում ենք 09 00 մինչ 20 00, Ամեն օր:
  • +374 (093) 78 78 33
  • usum@usum.am

Տեղեկատվական ցանցերում տվյալների հոսքերի կառավարման մաթեմատիկական մոդելի աշխատունակությունը և արդյունավետությունը

  • Ներբեռնումներ: 217
  • Դիտումներ: 1050
  • Ինֆորմատիկա և Ծրագր.
  • 14/Սեպտեմբեր/2010

ՀԱՎԱՆԻՐ ԿԻՍՎԻՐ ՏԱՐԱԾԻՐ 


Չմոռանաս տեղադրել նաև Քո աշխատանքը, - այն կարող է օգտակար լինել նրա համար՝ ով այս աշխատանքը տեղադրել է Քեզ համար :)

Բ ո վ ա ն դ ա կ ո ւ թ յ ո ւ ն
                Ն ե ր ա ծ ո ւ թ յ ո ւ ն                                                                                                                   
                Խ ն դ ր ի   դ ր վ ա ծ ք ը                                                      
Գ լ ո ւ խ 1   Ձայնային տվյալների փոխանցման լուծումները, մոտեցումները տարբեր տեղեկատվական ցանցերում և նրանց առանձնահատկությունները
       Ներածություն 
1.1. Ընդհանուր դրույթներ
1.2. ATM ցանցեր
1.3.  ATM ցանցերում ձայնի փոխանցումը
1.4. Frame-relay ցանցերով փայնային տվյալների փոխանցում
1.5. Ձայնի սեղմումը    
Գ լ ու խ 2     Համակարգչային ցանցում հեռախոսակապի կազմակերպումը IP արձանագրության հիման վրա
2.1. Ֆունկցիաները
2.2. Ստանդարտները
2.3. Ղեկավարող ինֆորմացիայի հաղորդում
2.4. Հեռախոսագծերով ինտերֆեյս
2.5. Արձագանքների հեռացում
2.6. Լրիվ դուպլեքսի ապահովում
2.7. VOCALTEC ®  Internet Phone
2.8. Զարգացման պատմությունը և անցած ուղին
2.9. IP  ցանցեր
2.10. IP հեռախոսակապի պրոտոկոլները
Գ լ ո ւ խ  3    MVTS  համակարգը, նրա գործունեության սկզբունքները, աշխատանքային պարամետրերը              
3.1. Նկարագրությունը
3.2. Տրաֆիկի կուտակման և երթուղավորման կառավարումը
3.3. Տարբեր տիպի  H.323  ցանցերի միավորման կազմակերպումը:
3.4. Բաժանորդային ցանցերի կազմակերպում (VPN)
3.5. Բաժանորդների ստատիկ և դինամիկ գրանցում
3.6. Կենտրոնացված հաշվառման և ավտորիզացիայի հնարավորությունը
3.7. Համակարգի աշխատունակության հսկումն ու կառավարումը
3.8. Ֆունկցիոնալ բնութագրերը
3.9. Ցանցին միանալու հարավորությունը տրվում է հետևյալ պայմաններից մեկի հիման վրա
3.10. Ցանցային ապահովումը
 Գ լ ո ւ խ  4     Մաթեմատիկական ապահովման կիրառումը և արդյունքը      
  4.1. Հեռահաղորդակցման ցանցի ռեսուրսի կառավարման պրոցեսսի մոդելավորումը
4.2. Հեռահաղորդակցման ցանցերում կառավարման մեխանիզմների համագործակցման մասին
4.3. Հեռահաղորդակցման ցանցի սպասարկման որակի ծառայության մեխանիզմի նկարագրությունը
Գ լ ո ւ խ  5   Ինտելեկտուալ ցանցերի բնութագրեր նկարագրությունը   
5.1. Հաշվողական համակարգերում ժամանակավոր հապաղումների հետազոտումը
5.2. Հեռախոսային ցանցում ծառայության կանչի հապաղումը
5.3. Հպաղումները SSP – SCP տարածքում
5.4. SSP-ից  SCP փոխանցման ժամանակ ազդանշանային ընդհանուր կանալներով համակարգի (ԱԸԿՀ) կանալում հաղորդա•րության հապաղումը
5.5. Հայցերի մշակման հապաղումը ՀԾ-ում SCP հաշվողական համակարգերում
5.6. SCP պրոցեսորային համակարգի արտադրողականության ընտրումը
5.7. SSP – SCP  ԻԾ-ի տարածությունում հայցի սպասարկման ժամանակի հապաղումը
5.8. SSP- ի ելքային ռեգիստորների ԻԾ-երում հայցերի հապաղումները
 Եզրակացություն
 Գ ր ա կ ա ն ո ւ թ յ ո ւ ն
 



Մեկնաբանություններ նյութին: 0

avatar